Vrijdag 28 februari - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu Vrijdag 28 februari - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu

Vrijdag 28 februari

Door: Vincent Terink

Blijf op de hoogte en volg Vincent

28 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

Goh dan is de maand februari al weer om! het is voorbij gevlogen.
Vandaag was wel weer een kantoordagje. Maar men rug vond dat niet zo erg dat ik de afgelopen 3 dagen even rustig aan heb gedaan.
Tekeningen zijn zo goed als klaar voor Gijs dat scheelt in ieder geval. Dit weekend even opslaan in een pdf bestand dan kan hij hem laten zien van de week bij het bedrijf.

Ben mams erg dankbaar voor de dikke bos haren die ze me meegegeven heeft. Maar heb vanavond toch echt maar eens een barber opgezocht. Frank vertelde me waar er 1 zat en daar gaat hij zelf ook altijd heen.
Dus 's avonds de benenwagen aangeslingerd en die kant op gelopen. Het is een erg vriendelijke Hindoestaanse man, alleen had hij andere ideeën bij kort aan de zijkanten als ik in eerste instantie. Maar goed toen de tondeuse de eerste baan had weg gehaald was er natuurlijk geen weg meer terug. Ondanks de grote bos haar die er af gegaan is was hij nog wel vlot klaar. En als je dan vraagt wat je hem verschuldigd bent, 12,50 SRD. (€2,75)
Aangezien ik ook nog moest eten, ben ik naar de overkant gelopen. Daar zit namelijk die hele vervelende bbq zaak, waar ik vorige week ook eten gehaald heb.


  • 02 Maart 2014 - 17:48

    Jan Wendels:

    Hoi vincent,

    we missen de foto's van je nieuwe kapsel.
    Gaat het verder allemaal goed daar?

    gisteravond gezellig met je moeder en Marcel op visite geweeest bij John en Kitty.

    groetjes van nummer 50.

    Jan en Alie.

  • 02 Maart 2014 - 17:49

    Marleen:

    Tja wat vliegt de tijd inderdaad. Maar betekent wel dat je het naar je zin hebt en dat je genoeg te doen hebt.
    Trouwens je uitstapje naar de kapoer vraagt wel om een selfie!! Ben benieuwd naar je Surinaams/hindoestaans kapsel!!
    Xx vanuit Arnhem.

  • 02 Maart 2014 - 18:48

    Paul Lans:

    Tja, ik kan me natuurlijk alleen maar aansluiten bij de vorige reacties. Ben benieuwd naar je kapsel (Rasta?). Goed teken dat je vindt dat de tijd is omgevlogen. Maar ja, dan val ik ook in herhaling. Ik heb wel de afgelopen dagen je verslagen gemist, het hele ritme us weg zo.

    Paulus

  • 03 Maart 2014 - 14:35

    Petra:

    Hallo Vinnie,

    Zo de vrijdag was zo om, maar ben blij om je verslag te lezen, en nog meer benieuwd naar je kapsel. Maar dat zal vast goed zitten.
    Mooi dat je tekening bijna af is. Maak er een mooi weekend van xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vincent

Na het rampenjaar 2013 wat bij vele van jullie bekend is, gaan we 2014 van start met een mooie uitdaging! Een afstudeerstage in Paramaribo.

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 572
Totaal aantal bezoekers 26538

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 25 April 2014

Stage in Suriname

Landen bezocht: