Dinsdag 25 Maart - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu Dinsdag 25 Maart - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu

Dinsdag 25 Maart

Door: Vincent Terink

Blijf op de hoogte en volg Vincent

25 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo

Vanmorgen begonnen met het inscannen van de brochures die ik gisteren heb verzameld voor men docent. Dacht doe dat nu even dan is dat ook klaar.
Het scannen was zo gepiept, alleen het versturen was een iets ander verhaal... Het duurde heel lang voordat hij de scans had geüpload en vervolgens met verzenden naar men docent krijg ik men email terug. Ze kunnen niet zulke grote emails ontvangen.
Heb ze op een andere manier naar hem gemaild en hopelijk is dit wel gelukt.
Frank en Harriët hebben beide gedoe met de computers, heb na men brochure verhaal eerst hun computers even gecheckt, voor zover ik er kijk op heb. Frank had last van reclames en Harriët der computer was niet vooruit te branden. Heb ze daarna er niet meer over gehoord, geloof wel dat het goed gegaan is.
's Middags met Mario op pad voor men onderdelen die ik nodig heb voor de projecten. Die compressor wordt nog een leuk verhaal. De vacuümzuiger van deze is erg beschadigd en moet vervangen worden. Maar nergens is deze zuiger tot nu toe te vinden.
Bij terugkomst op het bedrijf ben ik in ieder geval begonnen met wat kleine dingen in elkaar te zetten van de stopbus/worstmaker. Moet morgen alleen nog wel wat spullen kopen zoals verf en 2 afdichtringen.
Het is wel geinig om te zien als je op zoek gaat naar onderdelen dat je telkens de zelfde mensen tegen komt. We zijn 3 of 4 mensen tegen gekomen bij alle 3 de winkels waar we zijn geweest.

Kreeg om 5 uur een uitnodiging van men collega Mario om vrijdag naar zijn bruiloft te gaan. Alle collega's zijn uitgenodigd, vind het wel erg leuk dat ik ook mag komen. Mario is 23 jaar, zijn verloofde is 18 en is nu 8 maanden zwanger. Behoorlijk strakke planning wat dat betreft, maar dat komt meer voor bij Javaanse mensen. Tenminste dat heb ik me laten vertellen op het werk.

Vanavond lekker kip kerrie gekookt. Had een klein beetje ketjap bij de kip gedaan met bakken, gevolg hele donkere kerrie saus. Maar het smaakte me erg goed :)

• 26 Maart 2014 - 02:23

Naomi Spaan:

Wat leuk, veel plezier op de bruiloft!

• 26 Maart 2014 - 06:58

Paul Lans:

Vincent,

Zo zie je maar als het niet lukt in de werktuigbouwkunde kun je altijd nog de ICT in. Mocht dat niet lukken is misschien de reisbranche iets voor je. ;-)

Blijft wel lastig dat je zoveel tijd kwijt bent met het zoeken naar onderdelen voor je projecten. Nogmaals ik hoop dat hierdoor je geen last krijgt met je opleiding omdat je je projecten niet/nauwelijks kan afronden.

Leuk dat je ook bent uitgenodigd voor de bruiloft, maak je ook nog eens iets mee!?!?

Groetjes,

Paulus

• 28 Maart 2014 - 17:23

Petra:

Hoi Vinnie
    Nou nou je zoekt wat af naar alle spullen, hoop dat het allemaal gaat lukken. Leuk om een bruiloft mee te maken, ben benieuwd hoe dat daar aan toe gaat!
    Je docent kan gerust komen jij heb de voorbereiding vast gedaan, word vast een gezellige tijd!
    Ben wat laat met reactie maar er zitten te weinig uren in een dag .
    Liefs xxx