Rustdag of te wel zondag! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu Rustdag of te wel zondag! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu

Rustdag of te wel zondag!

Door: Vincent Terink

Blijf op de hoogte en volg Vincent

10 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

Vandaag een lekker rustig dagje gehad bij het appartement.
Het weer was niet zo best. Regen dan weer droog, regen en weer droog.
Leek wel beetje op Nederland vandaag. alleen dan met warmere temperaturen :P
Wat dingen voor school gedaan, wat dingen uitgezocht en verder gewoon gerelaxt. Wat gechat met familie en vrienden in Nederland. En wezen skypen met Ilse.
Vanavond wel zelf gekookt, rijst met kip. Had kipkruiden gevonden in de winkel en die maar geprobeerd. Smaakte erg lekker! Heb nog wat over dus kan het deze week nog een keertje opbakken :)

• 10 Februari 2014 - 07:17

Paul Lans:

Hey Vincent,

Dat is zeker een rustdag, zelfs het verslag is er op aangepast ;-)

In ieder geval lekker dat je op deze manier ook de 'school-zaken' kunt regelen. Wel jammer dat het weer niet helemaal meewerkt. Krijg je ook nog wat mee van de Olympische Winterspelen?

Succes morgen, als de nieuwe werkweek weer gaat starten, ik kijk uit naar het volgende verslag.

Groetjes,

Paul

• 10 Februari 2014 - 07:21

Petra:

Hoi Vincent,

Heerlijk zo'n relax dagje, wij hadden ook zo'n dagje. Zo'n beetje de laatste want komende weekende aardig vol. Lekker kip gaat er altijd wel in. Hoorde van Pris dat je ook heerlijk eten in je buurt kan kopen. Fijne werk dag vandaag. Dikke knuffel xx

• 10 Februari 2014 - 15:51

Elise:

Ha Vincent,

Alweer een ruime week verder. Hier in Nederland gaat dat heel snel! Met het koken gaat het goed lees ik. Kom je straks met overheerlijke Surinaamse gerechten thuis! Wat super dat Skype etc er is, je bent ver weg(wel meer dan 7000km geloof ik) maar eigenlijk ook zo dichtbij!

Succes met alle werkzaamheden, stage, huishouden, de wasjes....etc

Groetjes Elise en van de rest ook:)