Vrijdag 14 Maart - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu Vrijdag 14 Maart - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu

Vrijdag 14 Maart

Door: Vincent Terink

Blijf op de hoogte en volg Vincent

16 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo

Vandaag was het een rustige stage dag. Ben bezig geweest voor school en ben tussendoor Rodney aan het aansturen geweest. Het compressor project is tot op heden een project waarbij ik moet aansturen.
Het is erg prettig dat ik Rodney moet aansturen in dit geval, hij werkt namelijk erg netjes en doet geen gekke dingen om delen los te maken als het niet los wilt. Waarbij er meestal meer schade ontstaat dan gepland.
De compressor is ondertussen helemaal in onderdelen en het is al aardig bekend wat er vervangen moet worden. We gaan komende week kijken of we onderdelen kunnen vinden. Het mooiste zou zijn als we nog naslagwerk kunnen vinden van deze compressor.
Na de werkdag zaten Gijs en Ton voor het terras te borrelen, even later kwam Carla( Gijs zijn vrouw) er ook bij. En zo kwam het ten sprake om te gaan uit eten.
We zijn 's avonds naar een restaurantje geweest en hebben hier lekker gegeten. Vervolgens zijn we nog even naar 2 café's geweest. Het was allemaal erg gezellig, met het gevolg dat het weer een kort nachtje zou gaan worden.
Uit eindelijk sliep ik tegen een uur of 1.

• 16 Maart 2014 - 07:19

Paul Lans:

Hè Vincent,

Rustige dag, kort verhaal, korte reactie: wij sliepen iets eerder (Petra en ik) maar wel in JOUW BED. We gaan vandaag met Wolly, Marcel, Hugo rn Minke de laatste etappe van het Hanzestedenpad lopen. Terwijl in Doesburg Popco, Prisca, Anne, Ilse, Reint en Syb het eten klaar maken (hopen we). Afgelopen nacht hebben zij in ons huis geslapen, vandaar.

Prettig Weekend

Paul

• 17 Maart 2014 - 21:20

Petra:

En zo is het gegaan en niet anders, wat Paul schrijft.
    Succes deze week xxx

• 23 Maart 2014 - 17:44

Wolly:

Voor Paul en Petra,

De volgende keer mogen jullie in het 'stapelbed' Ik heb gelezen dat er een tweepersoons hangmat deze kant op komt ;-)