Donderdag 6 maart - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu Donderdag 6 maart - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu

Donderdag 6 maart

Door: Vincent Terink

Blijf op de hoogte en volg Vincent

06 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo

Na een beroerde nacht slapen, viel het behoorlijk tegen vanmorgen om men bed uit te gaan. Maar de moed bij elkaar verzameld en het bed uit, eten en op naar het werk.
Ben de hele werkdag in de werkplaats aan het draaien geweest voor de vacuümpomp :) Eindresultaat mag er wezen :) 2 kleine kegels die als venturi gaan werken in de buis. (Een venturi is eigenlijk een soort zandloper. Je hebt 2 kegels met een gat in het midden. Maar het gaat in de 1e kegel is kleiner als het gat in de 2e kegel. Doordat de lucht door een kleiner gat gaat, krijg je een luchtversnelling. Net zoals bij een tuinslang, het mondstuk iets indrukken. Deze vernauwing moet de vacuümwerking gaan versterken.)
Het is hier wel nog steeds zoeken naar welke beitels ik kan gebruiken voor de bewerkingen. En met welke toerentallen ik moet werken. Heb er niet zo veel zin in om de gereedschappen stuk te maken. De 2e kegel was wel een stuk sneller klaar omdat ik wist hoe ik het moest aanpakken :)

Ik had na het werk de accu echt leeg, had geen zin om te koken. Dus ben thuis onder de douche gesprongen en daarna richting de stad gegaan.
Ging daar even voor de makkelijke hap en ben even bij de Burger King wat wezen eten. Viel niet tegen, maar echt goed vullen doet het ook niet. Ben daarna weer naar de bushalte gelopen.
Toen ik thuis was heb ik nog even geskyped met Ilse en daarna ben ik gaan slapen. Kon de energie niet meer opbrengen om nog een verslagje te schrijven.
Vandaar dat die een dagje later is!



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vincent

Na het rampenjaar 2013 wat bij vele van jullie bekend is, gaan we 2014 van start met een mooie uitdaging! Een afstudeerstage in Paramaribo.

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 26559

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 25 April 2014

Stage in Suriname

Landen bezocht: