Maandag 3 maart. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu Maandag 3 maart. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu

Maandag 3 maart.

Door: Vincent Terink

Blijf op de hoogte en volg Vincent

03 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo

Het weekend is weer voorbij gevlogen, zal wel een goed teken zijn. Het was namelijk een erg geslaagd weekend! Moet deze week alleen wel even dichte schoenen gaan kopen, voor komend weekend. Heb men werkschoenen mee, 1 paar teenslippers en 1 paar dichte schoenen. Die dichte schoenen waren al niet zo heel best meer. Maar na het weekendje bush bush is het gebeurd met ze.
Vanmorgen op het werk was het rustig, dus ben maar voor school bezig gegaan. Zo kon het werk wat er was verdeeld worden over de vaste monteurs.
Vandaag heb ik te horen gekregen dat we morgen gaan kijken bij men project. Het is een heftruck die bij Gerard zijn vader staat en we moeten morgen zien hoe we hem bij het bedrijf krijgen. Dan gaat het echt beginnen! Heb er ontzettend veel zin in! Heb men heftruckcertificaat wel, maar heb nog nooit aan zo'n ding gewerkt. Alleen maar meegewerkt.

vandaag een kort verslagje, er is verder niet zoveel te vertellen. heb niet zoveel spannends/interessants gedaan :P

• 04 Maart 2014 - 06:56

Paul Lans:

Vinnie,

Kort verhaal: korte reactie.

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Succes met "je" heftruck!

Groetjes,

Paulus

• 04 Maart 2014 - 16:27

José:

Hoi Vincent,

Zo dat is weer een tijdje geleden dat ik je verslagen heb gelezen!!
    Zo te lezen gaat de tijd best wel snel en je geniet volop.
    Lekker biertje op zijn tijd en lekker eten!!
    Alleen je maag ja die kan niet altijd alles verdragen.
    Je had al van Myrthe gehoord dat ze weer bij K.L.M kan werken ze moet nog ff geduld hebben maar ze heeft er wel weer zin in.
    Misschien zie je haar nog wel bij thuiskomst op Schiphol.
    Ook hoorde ik dat je toch eerder weer naar huis gaat....... Top dat je dit toch maar onderneemt.

En je korte Kapsel!! mooi man je kan het hebben.
    Geniet nog en je verhalen zijn leuk om te lezen.

Lieve Groetjes,
    Jose

• 05 Maart 2014 - 13:27

Petra:

Lekker hoor dat weekend omvloog, dat zegt genoeg!
    Ben benieuwd hoe je heftruck opdracht gaat verlopen, ik blijf je volgen ;
    Succes !!!