De dag van de revolutie! Of toch niet? - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu De dag van de revolutie! Of toch niet? - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu

De dag van de revolutie! Of toch niet?

Door: Vincent Terink

Blijf op de hoogte en volg Vincent

26 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

Na het feestje van gisteravond heb ik ontzettend slecht geslapen. Veel pijnljke steken in men buik. Heb uiteindelijk een nieuwe band opgebouwd met men WC. De knuffelband.
Was vandaag het liefste naar de stad gegaan, omdat er van alles te doen was vanwege de feestdag. Maar had het gevoel dat ik zo stabiel op men benen sta als een natte vaatdoek. Dus ben helaas bij huis gebleven.
Gerard kwam nog wel met de router langs en die hebben we even geïnstalleerd. Heb nu dus WIFI thuis, maar op men telefoon werkt alleen de Whatsapp. En op men laptop heb ik wel een netwerkverbinding maar geen internettoegang. Morgen maar eens even verder stoeien. Ga nu weer even een bruine boterham met suiker eten. Dat blijft tenminste in men maag. Daarna nog een filmpje aan en slapen.
Hopelijk morgen weer fit genoeg om te kunnen werken!

• 26 Februari 2014 - 07:05

Paul Lans:

Hallo Vincent,

Vervelend dat je zo'n een innige relatie hebt gehad met de toiletpot. Hopelijk komt de boel nu weer tot rust en voel je je weer een stuk beter. Lachen zeg, met zo'n router, blijft toch iets ongrijpbaars dat gedoe. Vreemd toch dat je wel verbinding hebt maar niet kunt skypen. Gelukkig heb ik meer verstand van .......... Ja, waarvan eigenlijk?

Beterschap,

Paulus

• 26 Februari 2014 - 09:47

Petra:

Hoi hoi

Hè bah wat vervelend, hoop dat het nu tot rust is gekomen. En wat Paul schrijft van de router, ik hoop dat het snel verholpen is maar wij kunnen nog altijd whatsapp :)
    Hoop dat je fit genoeg voelt om te werken. De week is weer door midden.
    Succes met je opdrachten .
    Liefs xxx

• 26 Februari 2014 - 17:08

Frida:

He, jammer van die voedselinfectie. Blijkbaar toch iets op het buffet wat niet helemaal in de haak was. Hoop dat je je weer wat beter voelt nu. Ik ga een weekendje skiën vanaf morgen, zonder WIFI, dus lees je maandag weer!