Donderdag 17 April - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu Donderdag 17 April - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu

Donderdag 17 April

Door: Vincent Terink

Blijf op de hoogte en volg Vincent

17 April 2014 | Suriname, Paramaribo

De werkweek zit er weer op, dinsdag begint de nieuwe werkweek!
Vanmorgen gelijk maar met Frank gehad over het idee voor de vacuümpomp.
Ik moest gelijk de werktekening uitprinten en doorgeven aan Arno en José, zodat ze deze kunnen gaan maken.
Voor men assessment moet ik ook nog een offerte en rekening maken. Vandaag heb ik de rekening zover gemaakt als mogelijk voor de compressor. Dinsdag gaat Rodney er mee verder. Vandaag is het er niet van gekomen. In men eerste week zijn we bezig geweest met de Pajero van Gijs. Deze staat nu weer binnen en Wilbert is samen met Rodney bezig om deze weer voor elkaar te krijgen.
Na de pauze ben ik met Arno mee op pad gegaan om wat onderdelen en verf te kopen voor de compressor en een bougie voor de Pajero. Zijn echt dure bougies die daar in gaan, 70 SRD per stuk. Men collega's en Frank schrokken wel van die prijs. Maar die auto is er erg gevoelig voor als je de verkeerde monteert. Dus dat risico gaan we maar niet nemen. De heropbouw gaat al met veel tegenslagen, dus nog 1 erbij komt niet zo gelegen.
Ook al mochten we nu op pad met de Isuzu D-max van Frank, nog wilde Arno dat ik reed. De Caddylek was in gebruik en de andere Isuzu werd nog even gecheckt voor me. Niet dat ik maandag verrast word als ik naar Brokopondo toe rij en de auto vertoont in kuren.

Vanavond ben ik even niet aan schoolverslagen gaan werken maar even gaan relaxen en een film gekeken. Morgen ga ik lekker buiten zitten denk ik en dan gewoon doortypen tot ik men technische verslag af heb.
Zaterdagochtend de auto ophalen en dan naar de racebaan. Gerard zijn agenda is veranderd en kan helaas niet. Ik haal denk ik zaterdag de pickup gewoon op dan heb ik die ook al bij het huis staan.

Voor de lezers die gewoon mogen werken op goede vrijdag. Werkse!

  • 18 April 2014 - 08:11

    Paul Lans:

    Hey Vincent,

    Kort en bondig verslag. Zoals je weet is voor mij elke vrijdag een Goede Vrijdag. Deze vormt daarop dus geen uitzondering. Maar het blijft lekker zo'n vrijdag die z'n naam eer aan doet, toch?

    Je hebt in ieder geval een prettig vooruitzicht op een lang en gevuld weekend. Hier geldt overigens hetzelfde. We vertrekken, nu de camper helemaal klaar is, zaterdag na Uden waar Prisca nog één keer een wedstrijd loopt met Troy.

    Ik had overigens de donderdag ook al vrijgenomen. De schotel van de camper vertoonde kuren, evenals de kachel. Maar een software-update voor de schotel zorgde voor de oplossing en een los draadje bij de thermostaat heeft de kachel van z'n kuren verholpen. Samen met nog een paar kleine klusjes had ik dus een bijzonder productieve dag gehad.

    Jij in ieder geval een prettig weekend en veel plezier.

    Groetjes,

    Paulus

  • 18 April 2014 - 09:29

    Petra:

    Hoi hoi,

    Offerte en Rekening maken voor je assessment zal gerust lukken, en nu lekker lang weekend.
    Fijn dat je een auto tot je beschikking hebt om lekker naar stuwmeer te gaan. Lekker relaxen en filmpje kijken hoort er ook bij. Technischeverslag zal toch niet heel veel meer zijn. En als je dat heerlijk buiten in de zon kan doen, is dat geen straf!
    De pick-up ophalen en zaterdag na de racebaan ik ben benieuwd hoe dat er uit ziet!!!
    Heel veel plezier van het weekend xxx

  • 20 April 2014 - 22:34

    Wolly:

    Hallo Vincent,

    Na een 'lange'week zal ik ook maar weer eens reageren. Sorry hoor, gelukkig 'APPEN' we en hebben we elkaar vanmiddag nog gezien :-)
    Het was heel gezellig om te skypen vanmiddag,
    Nog een week en dan ben je op dit tijdstip weer thuis.
    Geniet nog van deze laatste week van je stage in Paramaribo.
    Wij zien elkaar volgende week zondag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vincent

Na het rampenjaar 2013 wat bij vele van jullie bekend is, gaan we 2014 van start met een mooie uitdaging! Een afstudeerstage in Paramaribo.

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 26509

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 25 April 2014

Stage in Suriname

Landen bezocht: