Tekenwoensdag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu Tekenwoensdag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vincent Terink - WaarBenJij.nu

Tekenwoensdag

Door: Vincent Terink

Blijf op de hoogte en volg Vincent

27 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

Vanmorgen toen ik wakker werd, voelde ik me al een stuk beter als gister. Was nog niet helemaal fit, maar fit genoeg voor een dagje werk. Ben vandaag begonnen met de tekenopdracht voor Gijs. Voor in de slachterij, had hier gister aan willen beginnen. Maar daar dacht men lijf alleen anders over.
Tussen de middag kwam Rivano nog even afscheid nemen. Hij begint maandag ergens anders. Vorige week had hij zijn laatste werkdag en maakt deze week nog wat van zijn snipperdagen even op.
Solidworks(het tekenprogramma) werkte alleen niet helemaal mee met mijn ideeën. Dus dat gaf een beetje frustratie. Uiteindelijk toch nog wel wat weten te tekenen.

Vanavond een lui avondje gehad. Was behoorlijk gesloopt omdat ik nog niet fit was. Dus ben bij terugkomst van het werk lekker op bed gaan liggen en pas laat eruit gekomen om nog even wat te eten. Uiteinderlijk begon de maag een beetje protest te geven :P

• 27 Februari 2014 - 06:27

Paul Lans:

Hey Vinnie,

Goed om te lezen dat "Tekenwoensdag" gaat over het tekenen op woensdag. Ik was even bang, na het lezen van de titel, dat je last had van teken. Maar dat is gelukkig niet het geval. Fijn om te horen dat je weer wat opgeknapt bent, lekker om dan zo'n teken-opdracht te hebben. Kun je het nog een beetje rustig aan doen, zonder dat je je in allerlei bochten hoeft te wringen om een onderdeel te (dé)-monteren.

Via Whats-app meldde je dat je nu WiFi had, maar dat dat nog niet (helemaal) goed werkte, is daar al enige verbetering in?

Succes, met je tekening en natuurlijk met je darmen/maag.

Paulus

• 27 Februari 2014 - 07:36

Petra :

Goedemorgen Vinnie,

Fijn te lezen dat je je iets beter voelt, dat je nog niet helemaal fit bent is lastig, maar even bij tanken is goed voor je. Lijkt me toch gek dat in Nederland alles vanzelfsprekend is en niet in Parimaribo. Maar een beetje stoeien en het lukt je toch maar mooi om toch wat te tekenen.
    Werk ze vandaag liefs xx

• 27 Februari 2014 - 07:49

Minke:

Hoi Vincent,

Wat jammer voor je dat het feestmaal niet goed gevallen is. En dat je het andere fesst daardoor niet kon meemaken in de stad. Ik hoop voor je dat het gauw over is.
    Leuk om te lezen dat je gewerkt hebt aan een oude kotter. Je ziet zo van alles voorbij komen wat antiek is in Nederland.
    Succesmet je tekenprogramma en werk ze vandaag.

Lieve groet, Minke